Welcome

Wednesday, April 18, 2012

kaedah kajian folio sejarah


Kaedah kajian

1.       Melayari intenet

Saya telah melayari intenet http://www.noorarfa.com.my untuk mendapat maklumat mengenai produk kraftangan Batik

2.       Menemuramah

Saya telah menemurah _______ saya Puan ________________ yang berumur _____ tahun di ______________________ pada hari __________ tarikh ____ jam _____ untuk mendapatkan maklumat mengenai kajian saya. Beliau ialah_______________

3.       Analisis Dokumen

Saya telah membuat analisis dokumen Profil Syarikat Noor Arfa Batik Sdb Bhd untuk menglengkapkan kajian saya.

4.       Penyelidikan Perpustakaan

Saye telah melakukan penyelidikan di Perpustakaan Awam Daerah Gombak dan membuat penyelidikan mengenai Batik dalam Majalah Dewan Siswa keluaran Julai 2006 mukasurat 62 hingga 63